FREDAG=)

Hej alla.

Japp då é det en underbar fredag. Fint väder, LÖN, och bio ikväll.
Kan det bli bättre?

Ja då sitter man på jobbet och snart é det dags att springa hem.
Igår va jag och Theo ute och lekte på lekplatsen innan vi gick hem.
Fan va tråkig den lekplatsen é. Ska be föreningen att sätta upp en bebisgunga.
Theo tycker det é jätte kul att gunga men é ju sådär lätt när det é ett däck.

Ikväll blir det bio med Jimmy, Melissa och Jerry.
Vi ska se Fast and Furious. Med massa popcorn.

Imorgon vet jag inte vad som händer på dagen. Kanske slottskogen.
Sen ska jag göra hallonpaj till mor min och sen kommer Flida hehe.

Nä nu får jag fortsätta jobba. Har mycket kvar *suck*.


Kommer bilder imorgon när jag och Theo leker.


Varma Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0