8 April

Hej alla..

Ja idag é det onsdag och det menas med sista arbetsdagen denna veckan =).
Ska inte jobba förän på Tisdag igen så blir hemma länge hehe.
Skulle igentligen jobbat imorgon. men ska till läkaren kl 9,15 och vi slutar ju kl 12,00.

Hoppas hon sjukskriver mig lite till.
Känns lagom att jobab 50% nu när man é i v 31.

Igår va en slappdag. Satt i soffan hela dagen och läste skvallertidningar och kollade på tv, UNDRBART.
Sen pallade jag mig upp till dagis och hämtade Theo. Sen kom min syrra och det bärde av till backaplan och köpte nya skor till Theo och min syrra lyxade till det med 2 par till sig.

Idag hände rinte mycket efter jobbet. blir hem och slänga sig på soffan och hoppas på att man får hem en lugn unge idag hehe (knappast).


HA det bra kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0