30 April..

Hej.

Inatt har jag sovit jätte gott. Vaknade kl 4,35 och va tvungen att kolla till Teho då han inte vaknat på hela natten hehe.

ja då é det bara 3 tim kvar tills man får gå hem =).

Igår va Frida hos mig och vi solade. Fick allt massa färg.
Och vi tjötade massor hehe =)

Så vad händer ihelgen då?!
Idag blir det att åka och handla massa mat då det ekar i kylen =(.
Sen vet jag inte vad som händer ikväll. Blir la mys med någon god mat.
Man é sugen på att hitta på massor när det é fint väder.
Men har en seg man som bara vill bygga haha. Näinte riktigt sant men lite hehe.

Kanske blir slottskogen ihelgen sen vet jag inte. Träffa Anna och Alva på lördag tror jag.
Sen vet jag inte mer. Men blir la 1000 planer tilslut ändå.

Nä nu é det frukost.

Sola lugnt ihelgen kram kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0