3 April.

Gud va jag börjar bli dålig på att blogga hehe. Hinner inte med längre.
Ja nu é det äntligen fredag igen. Mys mys mys.

Igår låg jag hemma hela dagen. hade en riktigt dålig grav dag igår.
Mådde illa och hade ONT.
Och det fortsatte tyvärr inatt så har bara sovit mellan 23-02 usch.
Har inte hjälpt mig hittills att vara sjukskriven. Men men pappar peppar. Bara 10 veckor kvar =).

Ja vad händer ihelgen då?! hmm..
Vill ju åka och bada i Lerum imorgon men vet inte om min man vill detta.
Vi funderar oxå att gå på bio. Men får la se.
Behöver la göra något själva men när man väll ska ha barnvagt så blir det svårt.
Sen på söndag ska jag på Brunch ska bli såå mysigt.

Ha det underbart..
Ska försöka skriva ihelgen heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0