28 April

Hej alla.


Börjar bli lite dålig på att blogga haha.

Ja i söndags när vi vaknade så va Theo feberfri?!
Jätte skönt. Jag och Lena åkte till Lisa och deras bebis. Men jag mådde verkligen dåligt.
Höll på att svimma hela söndagen fram och tillbaka.

Natten till måndag vaknade jag av ett galskrik kl 00,05.
Sprang in till Theo och hittade han inte. Då hade plutten ramlat ur sängen,
och den é ganska hög. ca 60 cm. Stackare

Igår va arbetsdag igen. Hade att göra hela dagen. 
È skönt nu när alla kommer in med sina maskiner så det finns att göra. 
Jag och syrran åkte och handlade på Axfood.
Tog ett bra tag att komma dit. Min syrra litar inte på mig och mitt lokalsinne hehe, så hon skulle ha GPS som inte viste om att dom bygger om ÖVERALLT. 
Så vi va på väg mot backa?! och körde världens omvägar.
Hade lust att slänga ut den genom fönstret.

Igår när vi kom hem så va det dags att klippa Theo igen hehe. Försökte i söndags men såg hemsk ut hehe.
Så igår va fram med rakapparaten och klippa av allt. så nu har han bara 2 cm
È jätte ovanligt att se han i det.

Idag é jag hemma igen. Hade en bra dag igår. Jätte skönt.
Så  Danney kommer förbi på kaffe i solen snart.


KRAM


På lekplatsen i fredags




På lekplatsen




Nyklippt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0