24/4

Hej alla.

Nu har sommaren kommit tillbaka, Underbart.

Igår va jag på backaplan med Danney och köpte lite nytt till bebisen. Blev en skötväska, 2 vita body i st 50.
Sen ett par skor till mig hehe.
Va verkligen helt slut efter den shoppingen och ont överallt hehe. È roligt att man orkar gå och shoppa =(.
Sen va det hämta Theo på dagis och full rulle här hemma.
Vi käkade tacos. Haha tröttnar fan aldrig på det.

Idag ska jimmy jobba över igen, segt.
Va hos Mvc idag och allt såg bra ut. Gick igenom min föra förlossning. Då jag é lite skraj för sugklocka igen.
Och tydligen öppnade jag mig snabbt men Theo hade huvudet uppåt istället för neråt.
Så hon trodde på en snabb förlossning om denna bebisen fattar haha. orkar inte med 18 tim till haha.

Nu ska jag snart hämta Theo på dagis igen.
undra vad vi ska hitta på förnågot idag när pappa ska jobba över.
Bada måste han iallfall haha.

Ha en underbar fortsatt dag kram

ps väntar på att min blogg ska få ny design. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0