21 April

Hej alla.
Nu va det några dagar sedan jag skrev hehe.

I lördags va det mycket planerat men inget blev som det skulle.
Blev lite irreterande. Men Danney kom förbi och vi fikade.

I söndags va Maria och Anna över va riktigt roligt att ses igen.
Kanske blir som gamla goda tiden igen med tanke på att alla ska ha barn igen hehe.
Sen va det slappa för hela slanten. Gick upp till mamma och pappa bara.

Igår va åter jobb.
Och som vanligt krånglar det igen!!
Sen hämtade vi Theo på dagis, han va jätte glad när jag kom. Sprang fram och kramade mig.
Sen när jag satte han i bilen blev han jätte ledsen och grät och grät och grät.
Vi skulle åka till hornbach men blev raka vägen hem istället och han fortsatte här hemma. Skulle bara vara i min famn.
Vi la oss på soffan och låg där ett bra tag.
Trodde han va på väg att bli sjuk lr något?!
Men va nog bara en dålig dag. Får hoppas det blir bättre idag när jag hämtar han.

Idag é jag ledig och väldigt seg så blir bara att slappa i soffan.
Kan vara gott det med ibland. Satt på en tvätt har jag gjort. Fattra mig inte på denna tvätthög.
Bara växer och växer. Blir aldrig mindre haha.

Kram


Magen V 33



Theo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0