18 April.

Hej alla.

Japp idag é det lördag och fint väder, dock lite kyligt.
Men vad gör det när solen lyser =)?

Igår jobbade jag igen. È jobbigt att jobba 50% för jag vet inte inte vilka kunder som ska ha vad mm mm.
Så lite snurrigt blir det. Och igår låg Visma nere hela dagen och skrivaren funkade inte. Kan det bli bättre??

Sen åkte vi och handlade mat. V lite stressigt då man hade en grinig Theo med som bara ville vara hos sin mamma.
Så vi vet inte vad vi kom därifrån med haha.

Sen fick jag åka upp till förlossningen för koll då jag haft sånna värkar ett tag. Men ingen bebis på G sån tur va.
Så det va våran mysiga fredag =(.

Nu håller killarna på att fixa förådet och jag slappar i soffan medans Theo sover.

Ikväll ska jag och jimmy grilla och mysa.

Hoppas ni får en underbar helg

kram på er




En tidig morgon då man hellre sover än målar hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0