16 April.

Hej.

Vilket underbart väder det é ute idag.
Fattar inte varför jag sitter inne hehe.

È hemma idag med. Tur det för har förvärkar idag=(.
Igår hämtade jag TEho på dagis. Tog la 40 min att gå hem då han skulle gå halva vägen själv hehe.
Sen kom Jimmy hem och la klart golvet i förrådet, blir himmla najs.

Idag kommer Danney förbi på en kopp kaffe och bulle hehe.
Så får man gosa lite bebis med hehe.

Redan fredag imorgon. Kort vecka hehe och jag har bara jobbat 1 dag.
Ska jobba i morgon då syrran é ledig.

Här kommer lite bilder på min busiga son igår hehe.


KRAM och ut och sola med er =)



Promenix från dagis


promenix från dagis



Ätit Chockladpudding. SÅ nöjd =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Skitunge =)

2009-04-16 @ 12:51:30
URL: http://fridaonelly.blogg.se/
Postat av: isa =)

världens sötaste Theo! =)

2009-04-16 @ 14:16:29
URL: http://bellasita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0