14 April

Ja då sitter man åter på denna arbetsplats.
Ledigheten har verkligen en tendens till att gå fort =(.

Ja vi åkte ju till Varberg i lördags. Va helt underbart att få komma ner.
Jag fick sitta och slappa väldigt mycket, så mamma och syrran hade stenkoll på Theo.
Va jätte skönt. Fast väldigt ovanligt att få sitta ner så man blev lite smått rastlös.

Jimmy och pappa byggde på gäststugan, blir kanon. Så det ska bli klart till sommaren så man kan bo där hehe. 
È lite halva jobbigt att sova i stugan när Theo vaknar HELA tiden på natten.
Sen åkte vi hem i söndags eftermiddag.
OCh på kvällen kom Melissa och Jerry.
Melissas mage har allt växt mycket hehe. Hon börjar bli rund och go om den hehe ;-).

Sen igår va jag på riktigt dåligt humör igen =(.
È så trött på att vara det. Vet inte varför jag blir det heller?! Men min kropp é så mentalt trött nu så jag vet inte vad.
Har inte sovit en hel natt på 1½ månad om inte mer.
Också é man gravid på detta. Just nu fattar jag inte hur jag ska kunna ta mig igenom en förlossning alls.
Ska vara ledig 2 dagar denna vecka då jag é sjukskriven 50%, och då ska jag inte röra en fena hehe.


Ha det underbart allihop.
KRAM

PS. Ska bli bättre på att lägga upp bilder. Kommer bilder i morgon =). DS.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0